Dr Saša Đurić je profesor i naučnik koji je dao intervju za New York Times u martu 2022. godine, što potvrđuje njegov međunarodni ugled i stručnost u oblasti sportskih nauka. Ima bogato iskustvo u nastavi, trenerskom, kao i u naučno-istraživačkom radu. Do sada je objavio više od 70 naučnih radova u prestižnim međunarodnim časopisima i na naučnim konferencijama, a trenutno obavlja funkciju zamenika glavnog i odgovornog urednika naučnog časopisa Kinesiologia Slovenica.
Trenutno je zaposlen na American University of the Middle East u Kuvajtu, gde je angažovan kao profesor i istraživač. Pre toga je radio na Fakulteti za šport Univerziteta u Ljubljani, kao i na Fakultetu sporta i fizičkog vaspitanja Univerziteta u Beogradu, gde je stekao značajno iskustvo u visokoškolskom obrazovanju i akademskom razvoju.
Takođe, predsedava Odborom za učenje i razvoj (Chair of the Learning and Development Committee) i član je ispitne komisije (Exam Unit), što svedoči o njegovom posvećenom radu na unapređenju nastavnih procesa, standarda kvaliteta i akademske izvrsnosti.
Njegovo glavno polje interesovanja obuhvata istraživanja u oblasti biomehanike, naročito kinematičku i kinetičku analizu ljudskog pokreta korišćenjem savremenih mernih sistema, kao što su: platforme sile, izokinetički dinamometri, 3D sistemi za analizu pokreta, elektromiografija, tenziomiografija, biciklistički ergometri, merne trake, fotoćelije i drugi napredni instrumenti.
Pored toga, aktivno je uključen u istraživanja fizičke aktivnosti i telesnog fitnesa dece i adolescenata, sa posebnim fokusom na razvoj i implementaciju sistema za praćenje fizičke spremnosti na nacionalnom i evropskom nivou. Ima bogato iskustvo u kreiranju i implementaciji nastavnih planova i programa, kao i u vođenju evropskih projekata iz oblasti obrazovanja i zdravog razvoja mladih.
U pedagoškom radu kombinuje akademsku stručnost, praktično iskustvo i savremene metodološke pristupe koji uključuju digitalne alate, aktivno učenje i multidisciplinarnu saradnju. Poznat je po međunarodnoj orijentaciji i razmeni znanja, sa izraženim interesovanjem za nastavne i istraživačke prakse u Evropi, a i šire.